piątek, 24 lipca 2015

Liebster Blog Awards 2





Liebster 

Blog Award

jest to wyróżnienie otrzymywane od innego blogera. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która tego bloga wyróżniła. Następnie również nominuje 11 osób, podając informację o nominacji na ich blogach i zadaje 11 pytań.

Bardzo dziękuję Ami (BLOG - KLIK) za moją już drugą nominację ♥ 



1. Od kiedy uwielbiasz czytanie?
Uwielbiam czytać od dziecka! Gdy byłam mała uwielbiałam czytać wierszyki i krótkie historyjki, w wieku ok. 8 lat zaczęłam czytać już grubsze książki. Pamiętam jeszcze moją ulubioną serię z tamtego okresu - była nią "Laura" ("Laura i Tajemnica Aventerry", "Laura i Pieczęć Siedmiu Księżyców", "Laura i Proroctwo Srebnego Sfinksa", "Laura i Klątwa Smoczych Królów", "Laura i Pierścień Ognistej Żmiji"). Była to zwykła przygodówka z elementami fantasy :) Teraz mam swoją małą biblioteczkę w pokoju i czytam nałogowo. To jeden z lepszych sposobów na spędzenie wolnego czasu ;)


2. Czy ktoś z Twoich znajomych wie, że prowadzisz bloga?
A więc: moi znajomi dzielą się na tych w Austrii i tych w Polsce. Chyba wszyscy znajomi z klasy w Austrii wiedzą, że prowadzę bloga, czasami zaglądają. A co do tych w Polsce - nikomu nie mówiłam:)


3. Kim chciałabyś zostać w przyszłości? 
Jestem duszą artystyczną i najchętniej zostałabym malarką, pisarzem czy fotografem, jednak nie wiem czy wyżyłabym z tego, bo u mnie z weną czy natchnieniem krucho ;)
A tak bardziej na poważnie: być może zostanę psychologiem.


4. Jakie masz inne pasje oprócz czytania?
Oprócz czytania dużo rysuję - w szkole, w domu, na dworze. Wielu osobom podoba się to co robię - ja osobiście wiem, że jeszcze dużo muszę się nauczyć :)


5. Gdybyś miała się przenieść do jednego miejsca na całym świecie to gdzie byś się wybrała? 
Trudny wybór... Chciałabym zobaczyć Nowy Jork, Los Angeles, Mediolan, Szanghaj, Malediwy, Plaże Whitehaven na wyspie Whitsunday w Australii.. Wymieniać można bez końca :)
Gdybym musiała zdecydować się na tylko jedno miejsce byłby to Nowy Jork - uwielbiam wielkie miasta ;)


6. Wolisz kupować czy wypożyczać książki? 
Kiedyś wolałam wypożyczać, teraz natomiast kupować. Uwielbiam mieć swoje, pachnące nowością książki na półce ;)


7. Czytasz w ciszy czy przy muzyce/innych dźwiękach?
To zależy od mojego stanu skupienia, haha :) Jeśli mam wielką ochotę na książkę i mam "świeży umysł" muzyka w tle nie będzie mi przeszkadzać.


8. Używasz zakładek? 
Oczywiście! Nienawidzę zaginania rogów! Uwielbiam zakładki i nawet nie wiem skąd ich mam tyle w domu :) 


9. Pierwsza książka, którą kupiłaś sobie sama?
To była chyba "Saga: Zmierzch" - książka, którą chyba każdy zna - wampiry, wilkołaki i te sprawy.. :)


10. Książka polecana przez mamę?
"Potęga podświadomości" Joseph Murphy to książka o tym, co zrobić by nasze marzenia i myśli się spełniały. Ja sama również przeczytałam tą książkę :)


11. Czy zaraziłaś kogoś czytaniem? Jeśli tak to kogo. 
Niestety chyba nikogo nie udało mi się zarazić czytaniem :( 




Nominuję: 

Moje pytania:
1. Ile posiadasz książek?
2. Ulubiony autor?
3. Czy twoi rodzice lub dziadkowie czytają? Jeśli tak, to jakie gatunki?
4. Piosenka, która kojarzy Ci się z daną książką?
5. Ulubiony męska postać w książce?
6. Ile książek przeczytałaś najwięcej w ciągu miesiąca?
7. Książka, którą możesz czytać w kółko i zawsze będzie wywoływała u Ciebie takie same emocje?
8. Top 5 najsłabszych książek jakie w życiu przeczytałaś?
9. Gdybyś miała wejść do książki i żyć w niej, jaka to byłaby książka?
10. Jaka postać literacka sprawiła, że miałaś ochotę rzucić książką o ścianę?
11. Gdzie najczęściej czytasz książki?



~~~~~~~~
Jak spędzacie wakacje? Ja jestem właśnie nad morzem i wygrzewam się w słoneczku :)
Buziaki!





4 komentarze:

  1. Dziękuje za nominację postaram się niedługo odpowiedzieć :)

    k-siazkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za nominację, postaram się odpowiedzieć jak najszybciej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję Ci za nominację. :)
    Ja też uwielbiam zakładki, chociaż często w roli moich występują przypadkowe kawałki papieru. Nie cierpię za to zaginania rogów! Ugh!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje ci za nominację postaram się jak najszybciej na nią odpowiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń