środa, 19 listopada 2014

Recenzja książki - "Bądź swoją siłą przez 365 dni roku" Demi Lovato

Recenzja książki - "Bądź swoją siłą przez 365 dni roku" Demi Lovato



Tytuł: Bądź swoją siłą przez 365 dni roku
Autor: Demi Lovato
Wydawca: Feeria
Ilość stron: 416
Okładka: miękka

Mówiąc otwarcie o swoich osobistych doświadczeniach - anoreksji, bulimii, samookaleczaniu, prześladowaniu w szkole, Demi stała się głosem młodych ludzi z całego świata. Jej zakończona sukcesem walka z problemami inspiruje dziś wielu, do tego by być silnym. Jest oficjalną ambasadorką organizacji Free The Children, zajmującej się pomocą dzieciom w wielu krajach Trzeciego Świata. Stworzyła Lovato Treatment Scholarship Program, który wspiera ludzi borykających się ze swoim zdrowiem psychicznym i uzależnieniami.


Genialna książka !
Nie planowałam zakupu tej książki, tutaj mama zapytała mnie co chcę na gwiazdkę, a ja nie mając pomysłu zaczęłam przeglądać stronę empik.com. Wśród wielu książek, ta bardzo mnie zaciekawiła. Bardzo cieszę się, że ją mam - to były dobrze wydane pieniądze.

Książka, jak sam tytuł mówi, pomaga nam stać się silniejszą i bardziej pewną siebie. Pewnie zadajecie sobie pytanie - jak książka może nas zmienić ? Otóż może ! Ja jestem na to żywym dowodem i pewnie jest jeszcze wiele takich osób, którym ta książka pomogła. 
Te cytaty, które są zamieszczane pod każdym dniem, te rady i cele napisane przez Demi - to wszystko naprawdę motywuje ! Po przeczytaniu i przeanalizowaniu mam ochotę zerwać się z kanapy i zrobić coś dobrego, pozytywnego ze sobą.
Podsumowując : Ta książka potrafi pomóc w trudnych chwilach, podnieść naszą samoocenę i zmobilizować do zmian. To nie tylko książka dla Lovatics - to książka dla każdego !
Ocena 10/10







Jak Wam się podobała dzisiejsza recenzja ? Chętnie przeczytam Wasze opinie i rady w komentarzach :)
Następny post - Recenzja książki "Poczwarka" Dorota Terakowska
Do zobaczenia :)




19 komentarzy:

  1. O jejciu ! Bardzo ciekawa recenzja zachęcająca do przeczytania książki ^^
    Bardzo podoba mi się to iż wklejasz zdjęcia różnych rozdziałów .
    http://myadulthusband.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mi recenzja bardzo msie spodobała, jutro biegne po tą ksiązkę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Te zdjęcia rozdziałów są super!
    Zapraszam do mnie. Dopiero zaczynam, ale jestem ciekawa czy w ogóle kogoś zaciekawi :D
    http://gdzie-swiatlo-nie-zawsze-oznacza-dobo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jakoś nie lubię takich książek ale wydaje mi się że na pewno jest ciekawa. Recenzja mi się podoba, zwłaszcza że twoim zdaniem jest ona bardzo motywująca i na pewno pomoże tym co mają niską samoocenę ;)

    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakim cudem to ja nie wiem, że Demi ma książkę? Uwielbiam ją i auć...jak to przeoczyłam? Muszę natychmiast ją jakoś zdobyć. Dziękuję za recenzję ^^
    http://hopeflyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa recenzja, ale ja jakoś nie przepadam za takimi książkami

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze to książka wg mi się nie spodobała , ale każdy ma inny gust :) . Czekam na następne recenzje i już nie mogę się doczekać Poczwarki .
    http://nienormalni6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy ty masz coś w sobie innego? Opowiadasz o książkach, jak o swoich przyjaciółkach ;) Do rzeczy. Jak zwykle recenzja super. W najbliższym czasie zapewne wezmę się za czytanie tej książki.

    zaczarowanak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo słyszałam o tej książce i chyba w najbliższym czasie w nią zainwestuję, ponieważ mam za sobą większość rzeczy, które Demi również przeżyła
    obserwuje ^^
    immortal-hell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy blog , piękny wygląd :D Recenzja super.
    Pozdrawiam , Kajal z zapytaj.com
    www.ayesha.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam o niej wiele razy i chyba w końcu ją sobie kupię c:

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam twoje recenzje ^^ i mam nadzieję, że kiedyś pojawi się tutaj książki ''Strasznie głośno, niesamowicie blisko'' :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję :)
      Szczerze mówiąc nie słyszałam o tej książce, ale myślę, że w najbliższym czasie będę miała możliwość przeczytania jej :)

      Usuń
  13. Dużo słyszałam o tej książce :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam o tej książce sporo, jednak to chyba nie moje klimaty. Nie przepadam za poradnikami (?), jak żyć czy jak być sobą. No cóż, może kiedyś się przekonam i sięgnę po tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  15. dużo słyszalam o tej książce i zamierzam kupić ją sobie na gwaizdkę :))
    http://agaada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiele razy słyszałam jednak nie miałam okazji przeczytać
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki, chyba kupię.
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajnie napisana :o (I recenzja, i książka). Szczerze powiedziawszy niejednokrotnie widziałam ją w Empiku, ale nawet do niej nie zajrzałam, bo jakoś takie 'motywująco-psychologiczne' tytuły nie są dla mnie. Ale jednak może kiedyś się skuszę!

    http://limobooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń