niedziela, 30 sierpnia 2015

Marry Kiss Cliff TAG



Hej Kochani! Ostatnio dużo wychodzę z domu i nie mam za bardzo natchnienia na pisanie recenzji, a że Aoi Akuma z bloga Bo kocham czytać! nominowała mnie do tak świetnego tagu, postanowiłam, że zrobię go najpierw :) Następna recenzja to "Wakacje z piekła" - zbiór opowiadań C.Clare, 






Czym jest Marry Kiss Cliff Tag? Wybieramy kilku lub kilkunastu bohaterów płci męskiej, ich imiona zapisujemy na karteczkach i w każdej rundzie losujemy po trzy kartki. Następnie wybieramy kogo z tych trzech osób pocałujemy, kto zostanie naszym mężem a kogo zrzucimy z klifu.



 RUNDA 1 
             Cztery (Niezgodna)                                       Finnick (Igrzyska Śmierci)                               Q (Papierowe Miasta)


Wybór dość trudny (zastanawiam się pomiędzy Finnickiem a Cztery). Ok,ok Cztery!  Wahałam się pomiędzy Finnickiem a Cztery, ale jednak poślubię Cztery♥ Nie wiem czemu, ale on mi chyba bardziej pasuje :D

 Teraz to już z górki, całusa dostaje Finnick! On ma taki słodki uśmiech! 

 Sorki Q, ale niestety będę musiała Cię zrzucić. W "Papierowych Miastach trochę mnie wkurzałeś..



 RUNDA 2 
         Isaac (Gwiazd Naszych Wina)                           Alec (Dary Anioła)                                 Will (Diabelskie Maszyny)

 Mimo, że uwielbiam Alec'a, jego zabawne teksty i dość trudny charakter to chyba poślubię Willa. Wątpię czy Alec zechciałby mnie na żonę, on raczej nie gustuje w kobietach... A więc zostaję żoną Willa♥♥

 Całus leci do Aleca♥

 I niestety, z wielkim żalem muszę zrzucić Isaaca! :( Szkoda mi go..




 RUNDA 3 
                  Edward (Zmierzch)                                    Jace (Dary Anioła)                                    Peeta (Igrzyska Śmierci)



I znowu mam bardzo prosto! :)

 Poślubię Jace'a i chyba nikogo to nie zdziwi!♥♥ Pewnie każdy, kto czytał Dary, zrobiłby tak jak ja!

 Pocałuję naszego błyszczącego w słońcu i każdemu znanego Edzia!

  A Peetę, którego przez wszystkie części Igrzysk Śmierci nie mogłam znieść (Team Gale) zrzucam z klifu.



 RUNDA 4 
     Augustus (Gwiazd Naszych Wina)                                Harry Potter                                             Alex (Love, Rosie)


No to teraz mam problem kogo poślubić a kogo pocałować! :)

 Chyba poślubię Augustusa♥ Strasznie polubiłam go podczas czytania GNW.

 I oczywiście pocałuję Alexa! Uwielbiałam jego postać, taki pełen humoru :)


 A po tym zdaniu wszyscy Potterhead mnie znienawidzą: Nigdy nie lubiłam Harrego :/ On jest jakiś nijaki (według mnie). Także, cześć Harry!







Nominuję:



6 komentarzy:

  1. praktycznie nasze odpowiedzi się zgadają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe jak mi by wyszło. ;)
    Pozdrawiam.
    http://miedzy--stronami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci to wyszło. Ja rownież poslubilabym Augustusa Jace'a i Willa <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie, tylko nie Peeta :( Ja zamiast niego, zrzuciłabym Edwarda haha

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że odpowiedziałaś na ten tag. :D Szkoda mi Q i Harry'ego. Co prawda zawsze wolałam Dracona, ale... No cóż, Harry to Harry. :D Mimo tego, że Peety nie lubię (oj tak, team Gale'a!), nie zrzucałabym go z klifu w tym przypadku. Zdecydowanie bardziej wolałabym go pocałować, a Edwarda zrzucić. Świecące się wampiry? Fe! :D
    Bo kocham czytać!

    OdpowiedzUsuń