poniedziałek, 7 grudnia 2015

Podsumowanie Jesieni: Wrzesień, Październik, Listopad













10 września skończyłam czytać "Anioły stąd odeszły" H.Hassenmüller. Książka dość cienka, bo ma tylko 166 stron, ale zrobiła na mnie duże wrażenie. Opowiada ona o mobbingu w szkole.
Więcej w recenzji: KLIK

















Tak dobrze widzicie, 15 września przeczytałam również książkę "Uwolnij swój język" D.Gabor czyli poradnik o śmiałej rozmowie i zdobywaniu przyjaciół. Okładka baaardzo mi się podoba :) Książka ma 92 strony.















Następną książkę przeczytałam 21 września i był nią zbiór opowiadań Stephena Kinga "Marzenia i Koszmary". Wielgaśne z niego tomisko - 751 stron. Szczerze, to było moje pierwsze spotkanie z tym autorem i tak średnio mi się podobało.













27 września przyszedł czas na drugą część "Niektóre dziewczyny gryzą" (Recenzja-KLIK)
czyli "Piątkowe noce wampirów". Książka liczy 366 stron, które pochłonęłam w mig.











Podsumowując:

Anioły stąd odeszły - 166
Uwolnij swój język - 92
Marzenia i Koszmary - 751
Piątkowe noce wampirów- 366


Łącznie przeczytałam: 1375 stron

Najlepsza książka miesiąca: "Anioły stąd odeszły"


















"Ostatnie Lato w Nebrasce" N.Neuhaus otrzymałam 15 października i od razu tego samego dnia skończyłam ją czytać. Powieść, która ma 523 strony całkiem mnie pochłonęła! Recenzję możecie znaleźć TUTAJ :)

















Dwa dni później czyli 17 października przeczytałam genialną książkę o wampirach
pt. "U martwych w Dallas" C.Harris. Książka liczyła 349 strony, które minęły mi niezwykle szybko i przyjemnie.










Podsumowując:

"Ostatnie Lato w Nebrasce" - 523
"U martwych w Dallas" - 349



Łącznie przeczytałam872 stron

Najlepsza książka miesiąca: "Ostatnie Lato w Nebrasce"















 I przyszedł ten dzień (31 listopada) w którym zebrałam się i przeczytałam "Kosogłosa" S.Collins. Książka miała 370 stron, które przeczytałam w zaledwie dwie godziny.
Recenzja niebawem :)











Podsumowując:

Kosogłos - 370

Łącznie przeczytałam: 370 stron




Kącik fotograficzny ♥





A co Wy przeczytaliście we Wrześniu, Październiku i Listopadzie? ☺






3 komentarze: